Pages

Tuesday, November 6, 2012

A YeAr OldEr

Assalamualaikum & Hye...

As the title says.. i'm a year older now... sebab harini adalah Birthday nisah yang ke....

Jeng jeng jeng...
hehehe
agak2 bape umo nisah?


21.!

Yup! I'm forever 21..Tehehehe...pecaye tak? Pecaye tak?
bukannyer ape.., macam lecturer nisah cakap dulu, manusia ade 3 jenis umor: phisiological age, psicological age & numerical age...

agak2 umor ape yang nisah bagi tuh... hehehe
sape ley jawab umor 21 tuh umor yang mane nisah bagi markah bonus..

Wish ape tahun nih? Wish ker..? uhm...okey

First skali, yang nisah paling teringin sekali nak ada adalah"pintu suka hati". (peminat Doraemon mesti tau nih).. sebab senang nisah nak balik kampung, bukak jer pintu dah sampai..dari kecik lagi teringin tapi xde sape nak bagi...

lagi..., nisah nak Iphone..kalau ade yang sudi bagi nisah terima jer..kalau tak, tunggu la hp nisah yang sedia ada ni rosak dlu, baru beli laen.

Third-one.., i nak hUbbY...!yang boleh terima nisah & sayang nisah seadanya.., tapi single pon sonok gak..bak kate kawan nisah sorang nih "Single & Adorable".. Tapi papepon, jodoh ditangan tuhan..., maybe i'm still too childish..xyeh bagi kawen lagi, belum jumpa orang yang sesuai, belum sampai masa..& pape reason yang seangkatan denganya.

The fourth one.....Ape lagi yeh...hurm.... I'm happy with what i have..dalam erti kara lain..(nak jugak translate) bersyukur dengan apa yang kita ada..

Nisah harap dengan umor yang bertambah nih, amalan nisah pon akan bertambah jugak & bukannya dosa. Nisah harap nisah akan jadi hamba Allah yang disayangi dan diredhaiNya..

Umor yang Allah bagi niadalah peluang untuk nisah perbaiki lagi kelemahan & kekurangan nisah terutamanya dalam menjadi hamba Allah yang taat, anak yang berbudi dan muslimah yang sejati..Aamiinn..

4 comments:

  1. Nisahhhhh....!!!
    Happy Birthday....!!
    May all your wishes come true, cayang... =)

    ReplyDelete
  2. ptg kang ayong beli kek ye...hehe...sorry la dpt housemate x reti nak buat surprise..hahaha...

    ReplyDelete
  3. tima kasih Ayong... dapat kek..yeay..!

    ReplyDelete